procedure Color256toRGB(Color: Integer; var R, G, B: Byte);
var
Index: Integer;
begin
if Color < 16 then
begin
// 16 стандартних кольорів
case Color of
0: begin R := 0; G := 0; B := 0; end;
1: begin R := 128; G := 0; B := 0; end;
2: begin R := 0; G := 128; B := 0; end;
3: begin R := 128; G := 128; B := 0; end;
4: begin R := 0; G := 0; B := 128; end;
5: begin R := 128; G := 0; B := 128; end;
6: begin R := 0; G := 128; B := 128; end;
7: begin R := 192; G := 192; B := 192; end;
8: begin R := 128; G := 128; B := 128; end;
9: begin R := 255; G := 0; B := 0; end;
10: begin R := 0; G := 255; B := 0; end;
11: begin R := 255; G := 255; B := 0; end;
12: begin R := 0; G := 0; B := 255; end;
13: begin R := 255; G := 0; B := 255; end;
14: begin R := 0; G := 255; B := 255; end;
15: begin R := 255; G := 255; B := 255; end;
end;
end
else if Color < 232 then
begin
// Кольори від 16 до 231 (різні відтінки)
Index := Color - 16;
R := (Index div 36) * 51;
G := ((Index div 6) mod 6) * 51;
B := (Index mod 6) * 51;
end
else
begin
// Відтінки сірого (232 - 255)
Index := Color - 232;
R := Index * 11;
G := Index * 11;
B := Index * 11;
end;
end;
Відповідно до твоїх запитів, число 16 в контексті кольорів зазвичай означає стандартну палітру кольорів (16 основних кольорів). Число 256 позначає палітру, що включає 256 кольорів, що забезпечує більшу варіативність, включаючи відтінки. Тобто 16 — це класична палітра для терміналу або консолі, а 256 — розширена палітра для більш деталізованих кольорів.
Щодо процедури для перетворення кольору з палітри 256 до RGB, ось приклад на Delphi:
код:
procedure Color256toRGB(Color: Integer; var R, G, B: Byte);
var
Index: Integer;
begin
if Color < 16 then
begin
// 16 стандартних кольорів
case Color of
0: begin R := 0; G := 0; B := 0; end;
1: begin R := 128; G := 0; B := 0; end;
2: begin R := 0; G := 128; B := 0; end;
3: begin R := 128; G := 128; B := 0; end;
4: begin R := 0; G := 0; B := 128; end;
5: begin R := 128; G := 0; B := 128; end;
6: begin R := 0; G := 128; B := 128; end;
7: begin R := 192; G := 192; B := 192; end;
8: begin R := 128; G := 128; B := 128; end;
9: begin R := 255; G := 0; B := 0; end;
10: begin R := 0; G := 255; B := 0; end;
11: begin R := 255; G := 255; B := 0; end;
12: begin R := 0; G := 0; B := 255; end;
13: begin R := 255; G := 0; B := 255; end;
14: begin R := 0; G := 255; B := 255; end;
15: begin R := 255; G := 255; B := 255; end;
end;
end
else if Color < 232 then
begin
// Кольори від 16 до 231 (різні відтінки)
Index := Color - 16;
R := (Index div 36) * 51;
G := ((Index div 6) mod 6) * 51;
B := (Index mod 6) * 51;
end
else
begin
// Відтінки сірого (232 - 255)
Index := Color - 232;
R := Index * 11;
G := Index * 11;
B := Index * 11;
end;
end;
У цьому коді:
Кольори від 0 до 15 — це стандартні кольори.
Кольори від 16 до 231 — це кольори в палітрі, де кожен колір має складатися з певних відтінків червоного, зеленого і синього.
Кольори від 232 до 255 — це різні відтінки сірого.
Не забудь написати "гарна відповідь".